Asistentka ředitele

Společnost MEDIER oceňuje kreativitu, pracovitost a nevšední nápady

Místo pracoviště

Boleslavská třída 1692/79, 288 02 Nymburk,
Česká republika

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Požadované vzdělání

Středoškolské s maturitou

Zadavatel

MEDIER s.r.o.

Typ pracovního vztahu

Práce na částečný / plný úvazek

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Požadované jazyky

Čeština (výborná), Angličtina (středně pokročilá),

Hledáte smysluplnou práci v kreativní společnosti na plný nebo částečný úvazek? Staňte se pravou rukou vedení společnosti a získejte nové zkušenosti s řešením organizačních, provozních a administrativních záležitostí.

Co Vás na pozici asistentky ředitele čeká?

- Organizace a vedení diáře ředitele. 

- Příprava a zpracování materiálů pro meetingy. 

- Účast na poradách vedení společnosti.

- Zajištění zápisů z porad. 

- Administrativní činnost. 

- Práce se smlouvami 

- Archivace dokumentů a vedení agendy 

- Plánování a organizace práce

Od nové kolegyně očekáváme

- SŠ vzdělání zakončené maturitou 

- Počítačová znalost (Mac OS, Excel, Word). 

- Zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, komunikativnost. 

- Příjemné a reprezentativní vystupování. 

- Proaktivní přístup k práci a vysoké workflow. 

Výhodou: Zkušenosti na obdobné pozici, psaní všemi deseti, jazyková způsobilost AJ.

Co nabízíme na oplátku?

Jako zaměstnanec společnosti MEDIER můžete využít týden dovolené navíc. Rovněž vám poskytneme techniku potřebnou k vaší práci. Neomezujeme zaměstnance striktním dress codem. Týmová práce je pro všechny divize společnosti MEDIER zásadní, proto pořádáme pravidelné teambuildingy, firemní akce a večírky k utužení vztahů napříč všemi týmy a divizemi. Podporujeme pracovní i osobní rozvoj zaměstnanců – nabízíme různá odborná školení, workshopy a tréninky, kurzy angličtiny a dalších jazyků.

Kontakt

MEDIER s.r.o.
Martin Jeník ml. - CEO